perjantai 22. elokuuta 2014

Vihkisormus

Vihkisormus on sellainen asia, mitä en ole tullut ajatelleeksi juuri ollenkaan. Havahduin siihen yksi päivä kun kaasoni kysyi minkälaista sormusta olen ajatellut. Moni morsian haaveilee tulevasta sormuksestaan jo kauan ennen häitä tai edes mahdollisen sulhasehdokkaan tapaamista, mutta jostain syystä mä en ole kuulunut niihin.
Ensimmäinen ajatus sormuksesta oli vain, että pieni, yksinkertainen ja ei missään tapauksessa keltakultaa.. Sillä samalla hetkellä aloin selailla netistä Kultajousen valikoimaa ja kaason suostuttelemana kävelin myös liikkeeseen kokeilemaan. Näytillä olevista sormuksista oikeastaan ainoastaan kaksi iski mun silmään ja toiseen ihastuin aikalailla. Parasta tässä ehkä oli se, että kumpikin mun valitsemista sormuksista oli suhteellisen edullisiakin!

Tässä mun suosikeista ensimäinen


Ihana valkokultainen siro, 13 timantin sormus. Juuri tälläisen mä oisin valinnut jos oisin heti asiaa yhtään miettimättä joutunut valitsemaan. 

Ja toisena tämä mihin sitten kuitenkin ihastuin enemmän.

Valkokultainen, yksinkertaisen kaunis 23 timantin sormus. Tää näytti sormessa vielä kauniimmalta kuin kuvassa. Mulla on sellainen huono tapa, että jos kerran johonkin ihastun näin, niin mun mieltä on aika vaikea muuttaa joten on hyvin mahdollista että mä en edes muita sormuksia enään katsele.

Kumpi teistä on kauniimpi?

4 kommenttia:

  1. Mä kävin myös viime viikolla Kultajousessa testailemassa vihkisormuksia ja kyllähän sieltä ihan kivoja vahtoehtoja löytyi. Mun kihlasormus on valkokultainen rivitimanttisormus ja sen kanssa sopi parhaiten yhteen rivitimanttisormukset, joissa pienten timanttien lisäksi oli keskellä yksi isompi kivi. Tuo alemman kuvan sormus on myös mieleeni! Me ollaan kans menossa naimisiin ensi kesänä, joten jään seurailemaan hääsuunnitelmianne :)

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömän kaunis tuo ensimmäinen! Jotain tuollaista voisin hyvin ajatella itsellekin.

    VastaaPoista
  3. Tykkään itse ylemmästä. Se on toki makuasia. Tykkään myös keltakullasta ja pinnaltaan se on kestävämpää kuin valkokulta. Olen kuullut että valkokultaa on jouduttu uudelleen pinnoittamaan jopa jo vuoden käytön jälkeen. Itselle on tulossa keltakultainen yhdellä pienellä timantilla. Lisää siihen voi kiinnitellä sitten vuosien tai lasten myötä.

    VastaaPoista
  4. Minä tykkään enemmän tuosta ensimmäisestä, kun se on jotenkin siromman oloinen. :) Mutta tottakai valitset sen, joka itsestä tuntuu hyvältä! :)

    VastaaPoista